1. SÉRÜLT CSOMAG

Ha észreveszi, hogy a csomag sérült, vegye át, de nyissa ki azt a futár jelenlétében, hogy együtt ki tudják tölteni a reklamációs űrlapot. 7 munkanapon belül további költségek nélkül új árut küldünk Önnek vagy visszautaljuk az összeget. Ha a futár távozása után talál sérülést a csomagon, sajnos a szállítás során történt sérülés és reklamáció nem fogadható el.

 

2. TERMÉK HIBÁJA

Ha a csomag kézbesítése után észreveszi, hogy a nyomtatás műszaki hibás vagy a termék nem megfelelő méretű, nem megfelelő anyagú vagy a készlet hiányos, ne habozzon és vegye fel velünk a kapcsolatot

a info@glixdeco.hu címen. Ha a hiba a mi oldalunkon történt, 7 napon belül új terméket küldünk saját költségünkre.

 

A számítógépes monitorok színfelbontásából adódó színkülönbségek nem tekinthetők technikai hibának.



3. VISSZATÉRÍTÉS

Minden megrendelést individuálisan kezelünk, és megteszünk mindent vevőink maximális elégedettségéért. Ha azonban nem felelünk meg az Ön elvárásainak, a megrendelt árut a kézbesítéstől számított 30 napon belül visszaküldheti bármilyen ok megadása nélkül. Az áru visszaküldése csak akkor lehetséges, ha a csomag teljes tartalmát sérülésmentes csomagolásban kerül visszaküldésre.

A termék visszaküldésénél három lehetőségből választhat: Lehet választani a három lehetőség közül, amikor az áru visszaküldésének:

  1. Elküldjük az Ön kérésének megfelelően a javított megrendelést

  2. Új megrendelést küldünk Önnek ugyanolyan áron.

  3. 14 munkanapon belül visszautaljuk az összeget az Ön számlaszámára.

Ha szeretné visszaküldeni a terméket,, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a reklamacio@glixdeco.hu címen. Kérjük, ne felejtse el beleírni a megrendelés számát az e-mailbe.

Amennyiben cégre rendelt, kérjük, töltse ki
Amennyiben cégre rendelt, kérjük, töltse ki
esetleg töltse be: "ok nélkül való elállás"