- Főoldal
- A vásárlásról
- Reklamáció és az áru visszaküldése
Reklamáció és az áru visszaküldése
1. SÉRÜLT CSOMAG
Ha észreveszi, hogy a csomag sérült, vegye át, de nyissa ki azt a futár jelenlétében, hogy együtt ki tudják tölteni a reklamációs űrlapot. 7 munkanapon belül további költségek nélkül új árut küldünk Önnek vagy visszautaljuk az összeget. Ha a futár távozása után talál sérülést a csomagon, sajnos a szállítás során történt sérülés és reklamáció nem fogadható el.
2. TERMÉK HIBÁJA
Ha a csomag kézbesítése után észreveszi, hogy a nyomtatás műszaki hibás vagy a termék nem megfelelő méretű, nem megfelelő anyagú vagy a készlet hiányos, ne habozzon és vegye fel velünk a kapcsolatot
a info@glixdeco.hu címen. Ha a hiba a mi oldalunkon történt, 7 napon belül új terméket küldünk saját költségünkre.
A számítógépes monitorok színfelbontásából adódó színkülönbségek nem tekinthetők technikai hibának.
3. VISSZATÉRÍTÉS
Minden megrendelést individuálisan kezelünk, és megteszünk mindent vevőink maximális elégedettségéért. Ha azonban nem felelünk meg az Ön elvárásainak, a megrendelt árut a kézbesítéstől számított 30 napon belül visszaküldheti bármilyen ok megadása nélkül. Az áru visszaküldése csak akkor lehetséges, ha a csomag teljes tartalmát sérülésmentes csomagolásban kerül visszaküldésre.
A termék visszaküldésénél három lehetőségből választhat: Lehet választani a három lehetőség közül, amikor az áru visszaküldésének:
-
Elküldjük az Ön kérésének megfelelően a javított megrendelést
-
Új megrendelést küldünk Önnek ugyanolyan áron.
-
14 munkanapon belül visszautaljuk az összeget az Ön számlaszámára.
Ha szeretné visszaküldeni a terméket,, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a reklamacio@glixdeco.hu címen. Kérjük, ne felejtse el beleírni a megrendelés számát az e-mailbe.